Kommentar av Torbjørn Eriksen om ny nasjonal ladestrategi:

ENESTE: De to laderne på Filipstad i Oslo (én hos DHL og én hos Posten). Én ladekabel på hver av dem er til bruk for bedriften der den står. Den andre på begge er til offentlig bruk av lastebiler, busser og varebiler, til markedspris. Oktober 2022
ENESTE: De to laderne på Filipstad i Oslo (én hos DHL og én hos Posten). Én ladekabel på hver av dem er til bruk for bedriften der den står. Den andre på begge er til offentlig bruk av lastebiler, busser og varebiler, til markedspris. Oktober 2022

Norsk ladestrategi
– en plan i utvikling

Nylig la regjeringen frem et dokument kalt «Nasjonal ladestrategi». Det spesielle med dette dokumentet er at det knapt er noen strategi, men et arbeidsdokument hvor man «velter lasset» over på Statens vegvesen som skal utarbeide strategien.

Publisert

Prøv oss i én måned gratis og uforpliktende
30 dager kr 0,-

Bestill prøveabonnement

Årsabonnement
12 mnd kr 2990

Bestill

Powered by Labrador CMS