Instabox ruster opp i C2C-kampen - innleder samarbeid med Tise

Instabox styrker sin posisjon i forbruker-til-forbruker-markedet (C2C) gjennom et nytt samarbeid med den populære markedsplassen for brukthandel, Tise.

Publisert

Partnerskapet muliggjør bærekraftige og rimelige leveranser ved bruk av Instabox' skapnettverk for over 1,3 millioner Tise-brukere.

Fra november kan "Tiserne" velge Instabox som leveringsmåte. Samarbeidet med Tise representerer Instabox' første C2C-avtale i Norge, og speiler selskapets ambisjon om å bidra til den sirkulære økonomie.

Vi er veldig glade for at Tiserne nå kan velge å sende og motta pakker med Instabox via Tise sin integrerte betalingsløsning. Instabox er en spennende aktør som gjør det mulig for oss å tilgjengeliggjøre billigere fraktalternativer for Tiserne slik at det blir enda enklere å kjøpe og selge brukt.

Anna Dræge Hognestad, kommersiell direklør i Tise



Powered by Labrador CMS